Tuesday, January 21, 2014

SEN ( blog'um) ve SİZ (arkadaşlarım, dostlarım) EN DEĞERLİ VARLIKLARIM ARASINA GİRDİNİZ :)))





sen blog um ve siz arkadaslarim dostlarim en de erli varliklarim arasina girdiniz 1


Bu gün blog yaş günüm..

Bu gün 3 yaşına gireceğim, 2'ye veda edeceğim..


Gün bitti bile, ben yeni gelebildim sizlerin gözüne, gönlüne. Yani; hâla meşguliyetimin devam ettiğinin göstergesidir bu..


Ama biliyorum, gördüm, duydum gönül kapımdasınız. Süpriz parti yapmışsınız bana:)). Buradasınız, yanımdasınız.


Teşekkür ederim. 

730 gündür benimle olduğunuz için teşekkür ederim..


Bu gün 731.gün ve hepinizi çok sevdiğimi söyleyip gidiyorum..


Beni özlemekten asla vaz geçmeyin emi.. :)





sen blog um ve siz arkadaslarim dostlarim en de erli varliklarim arasina girdiniz 2











Sadece Aşk için değil,

Bu güzel hayat için..

Yaradan ve yaradılan her şeyi,

Sevmeyi seviyorum..




No comments:

Post a Comment