Monday, May 12, 2014

deryalı günler jile

Merhabalar sevgili web sitesi ziyaretcilerimiz. Yogun talep üzerine sizlere bugün deryalı günler jile makalesini sunmaya karar verdik.






deryali gunler jile 1


Bu elbiseyi  gerçekten çok özenerek diktim. Bir yandan da çok abartılı , abiye bir model olacak diye tedirgin oldum ama sonuç beni gayet mutlu etti.









deryali gunler jile 2



Bu yazımda biçilmiş hali vardı .Sadece süslemeleri kalmıştı .Etek ucunda kullandığım tül fırfırları aynı zamanda kol çevresinde kullandım.



deryali gunler jile 3



deryali gunler jile 4


Alt eteğini yine kloş bol büzgülü yaptım. Resimde çok net değil ama  birde büyük fiyonk dikip etek üzerine sabitledim.En kısa zamanda aynı modeli  beyaz  ve pembe kadifede  tül kumaşlarla beraber kullanıp   prenses  elbiseleri yapmayı düşünüyorum :)














deryali gunler jile 5


Kızım için bir şeyler dikerken  yaşadığım mutluluk, keyif şimdiye kadar yaptığım hiç bir şeyle  kıyaslanamayacak kadar farklı bir duygu. Bunu da sanırım  yine en iyi dikiş bilen kız anneleri bilir :)


Naza bu elbiseyi giydirdikten  sonra söylediği bir  cümle  beni o kadar çok mutlu etti ki eridim resmen.


annecim  elbisem çok güzel olmuş , senin gibi anne anne kokuyor :)






Küçücük kumaşlardan oluşan büyük mutluluklar ....


sevgiyle kalın ...











Bu konu hakkinda daha cok bilgi inceleyebileceginiz onerdigimiz bir web sitesi : derya baykal bebek jilesi

No comments:

Post a Comment